Antagen zeno0. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeno0.

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
262
Reaction score
75
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot karlsson

Ditt discordnamn: Zeno0.

Ange ditt födelsedatum 16 September 2008

Varför ska just du bli staff? jag tycker jag ska bli staff för att jag ej tar parti även om tillexempel jag är i support med en vän och en annan kille och jag vet att min vän gjort fel då kommer jag inte sitta där och ta parti utan jag står för det som är rätt jag vet även reglerna väldigt bra då jag kört unive sen typ april / juni 2021 har även kört på servern under 2020 på ett annat discord konto men var aldrig medlem då. jag vet hur man ska behandla folk på ett trevligt sätt och hur man bemöter folk på ett trevligt och bra sätt. jag vill gärna bli staff för att vissa vad jag går för, jag gjorde inte rikligt det föregången om jag blir intagen till staff teamet ska jag inte göra er besvikna!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att Rpn just nu är bra överlag sen finns det mycket som inte fungerar men just krim rpn tycker jag kan variera väldigt mycket folk skjuter brevid poliser och ambulanser och dom tänker inte snabb in snabbt ut. sen polis rpn just nu tycker jag är bra sen finns det några få poliser som absolut inte kan rpa heller men i tillfället tycker jag att polis rpn är bra det är mer kriminell rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer prata och samarbeta med staff och speca "utsatta" områden eller områden där det sker mycket regel brott och händer mycket.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell är viktigt, att vara Staff skall vara någon man ska kunna se upp till och lita på.
det är extremt viktigt att man agerar professionellt när man gör Staff arbete och när man Rpar, för mig är det extra viktigt då jag hade planerat att stanna i Staff teamet är bra tag och vill bli känd som en bra och trogen Staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra så mycket staff arbete jag kan såklart kommer jag rp lite om det till exempel är många staffs inne eller sent på kvällen och månag inte är inne och mycket inte händer, sen har jag en privat liv med och kommer inte dedikerad hela mitt liv till staff arbete men absolut kommer jag lägga ner mycket tid på det.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela ganska tidigt 2021 eller det var då jag blev medlem för första gången.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har tidigare varit staff jag vissade inte vad jag gick för och vad jag kan göra den här gången ska jag vissa er hur en bra staff ska göra!, men ja jag har tidigare erfarenhter så jag vet hur man kollar logs och 99% av alla commandos.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka