Nekad zenki | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenki

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109475324/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel men vissa kallar mig för Gabbe

Vad är ditt discord namn? zenki#4500

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Lucas har haft en mindre bra uppväxt. Han bodde i Norrland och hade inte så många vänner vänner. När Lucas var 15 år gammal så flyttade han och hans familj till Multistaden. Hans intresse var bilar och brudar men det skulle ändras så fort han kom till multistaden. Där var alla var upptagna och taskiga eftersom att han inte snackade som dem. Han mådde ganska dåligt och blev mobbad i skolan. Han var deppig och valde ivrigt och desperat att han skulle bli framgångsrik med dyra bilar. Han passade tillslut in i multistaden och skaffade några vänner och köpte en grå Dodge Charger. Just nu så lever han bara livet och hjälper andra i nöd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bryter aldrig karaktär och jag följer alla regler. jag är inte heller nån som har pipig röst eftersom att jag är 16 snart 17.
väg regler är jag också bra på så jag har aldrig blivit stoppad av polisen. Jag tar RP väldigt seriöst så det finns nästan ingen risk att jag blir bannad eller kickad så ni kommer aldrig känna att ni gav mig medborgarskap i onödan.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det här är den ända bra svenska servern enligt mig. Skön och rolig comunity samt att alla faktiskt beter sig. Jag gillar seriösa RP servrar men har tröttnat på engelskan så då började jag kolla runt på olika svenska och när jag testade den här så visste jag nästan direkt att det var denna som jag skulle spendera mina dagar på.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en nära kompis för nån månad sen men kom på det för 3 dagar sedan när jag började spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Tjäna pengar, ha kul, hitta nya kompisar, köpa fina bilar, och kanske gå med i ett gäng

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vara aktiv så mycket som möjligt specielt nu under lovet men även efter klockan 4 på veckodagarna

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte direkt men jag var det förut

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag har full förståelse för det

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka