Accepterad Zenexy | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenexy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl-Philip

Vad är ditt discord namn? grandfatherofallgrandfathers

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Philip King och är född och uppvuxen i stockholm, han har under hela sitt liv undvikit sig själv från dråger och alkohol eftersom att han anser det vara Fel och Dåligt, Han är en social och extrovert person som tycker om sällskap och att lära känna nya folk, som barn har Philip levt ett tufft liv i stockholm så när han gick ut ur gymnasiet med bra betyg valde han att flytta till unive för atts starta ett nytt liv. Philip är en intelligent karaktär med mycket empati för folk runt honom och han strävar för att bygga på sig själv och för att hjälpa folk. Efter att ha växt upp i en kriminell miljö i stockholm har Philip byggt starka känslor emot kriminalitet och har som dröm att få bli polis och göra skillnad till samhället och skydda folket. Philip är alltså 18 år gammal och strävar för att bli polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en mogen och erfaren person och jag kan bidra till väl genomtänkt och väl utspelat rollspel från min karaktär philip, denna är en karaktär jag har rollspelat många många gånger innan så jag är van med hans personlighet. Utöver det kan jag också bidra med en bra stämning och ha roliga scenarion med alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man gör saker som gynnar motparten istället för sig själv. Alltså att man försöker sitt bästa för att inte bara ha roligt själv men att göra scenariot roligt för alla så ingen blir ledsen eller sur, och istället för att alltid sträva mot att vinna alla scenarion, försöker man göra ett roligt scenario för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, några exempel är NLR vilket innebär att man inte kan komma ihåg saker som har hänt precis innan man har dött, Rdm vilket då står för random death match vilket betyder att man slår eller dödar någon utan någon en rättfärdig anledning. Fear RP vilket innebär att man inte värnar om sitt liv eller att man inte är försiktig för dödliga konsekvenser, och sist men inte minst sunt förnuft vilket innebär att man inte ska göra något som är orealistiskt eller osunt, alltså man ska använda ett logiskt tänk bakom alla handlingar man tar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många många servrar och har över 500 timmar på fiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad och kan vara väldigt aktiv

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka