Nekad Zenex48 | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zenex48

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 5 November 2007

Vad heter du på discord? Zenex#3752

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 336 Timmar på FiveM

Hur aktiv kommer du att vara? 3-4 timmar på vardagar och 5-6 timmar på helgen.

Vad heter du? Alex Gustavsson

Hur gammal är du? 23 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Absolut jag har gått på simskola som liten och var nummer 2 i klassen jag var i. Simmar 1-2 dagar per vecka. Gymmar också 1-3 gånger per vecka.

Varför vill du bli polis? Jag vill hjälpa till och skydda staden för fara och jag vill göra något för staden. Jag vill också veta att folk känner sig säkra och at t dem vet att inget känner dem

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det jag tycker är det viktigaste är sammarbetet. sammarbete borde finnas inom alla i polisen har man inte samarbete då kan allt gå fel. Allt blir bara bra om alla sammarbetar. Det är också viktigt att förstå vilket stort ansvar man har som polis för det är dem viktigaste i staden. Att man måste också vara förberedd på att det är ett farligt jobb.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är tufft att vara polis för att det finns krimmela som gör jobbet tufft men polisen hjälper samhället att dem ska känna sig trygga. Jag vet att man bär Batong, Tazer, Pistol, Radio och ficklampa. Poliser patrullerar för att kolla så allt är bra och att inget är på gång, dem kan också ge böter till folk som bryter mot trafik lagarna. Man har en radio för att få kontakt på andra poliser och själv har men ett eget nummer för att identifiera dig.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej Har aldrig jobbat på polismyndigheten men jag vill hjälpa staden och vill känna att andra känner sig trygga i staden. Jag vill hjälpa till att stopa kriminaliteten.

Hur är du som person? Jag är en lugn och sansad person, jag har tålamod, jag kan ta stressiga situationer och försöka lugna ner personerna om det behövs. Jag lyssnar även om jag blir tillsagd. Skulle det vara något alvarligt så andas jag och försöker ha kontroll på situationen.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inget speciellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka