Zenex48
Icke Medlem
- Meddelanden
- 20
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013295635/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille
Vad är ditt discord namn? Zenex#3752
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007
Berätta om din karaktär. Han är en vanlig person som älskar att köra runt i snygga bilar och vara med vänner som han känner sig Trygg med och dem är ungefär lika gamla alltså då 21 år
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är en väll utvecklad server som har bra Staff. man kan göra mycket med vänner.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kör inte mycket FiveM men just er server var riktigt Bra för det Ni har gjort med bankatomaterna och alla detaljer som ni har gjort
Hur hittade du Unive? Genom att leta efter bra Svenska RP Servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka få solk att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa vänner och snygga bilar och det viktigaste att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille
Vad är ditt discord namn? Zenex#3752
Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007
Berätta om din karaktär. Han är en vanlig person som älskar att köra runt i snygga bilar och vara med vänner som han känner sig Trygg med och dem är ungefär lika gamla alltså då 21 år
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är en väll utvecklad server som har bra Staff. man kan göra mycket med vänner.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kör inte mycket FiveM men just er server var riktigt Bra för det Ni har gjort med bankatomaterna och alla detaljer som ni har gjort
Hur hittade du Unive? Genom att leta efter bra Svenska RP Servrar
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka få solk att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa vänner och snygga bilar och det viktigaste att ha roligt
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej