Accepterad zenderoo | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zenderoo

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? zendero

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Aleksander Janik föddes i södra Polen i en familj som ständigt kämpade mot ekonomiska svårigheter. Med en pappa som slet på fabriken och en mamma som tog olika ströjobb, var pengar alltid var en bristvara. Som äldst av tre syskon kände Aleksander tidigt ett stort ansvar att hjälpa till, och skolan blev snabbt sekundär i jämförelse med familjens behov. Tonåren präglades av den tunga verkligheten att bidra till hushållet, vilket ledde honom in i kriminalitet. Först småstölder och senare mer allvarliga brott, allt i ett desperat försök att säkra familjens överlevnad.

Trots den mörka vägen han slagit in på, har Aleksander alltid haft en passion för teknik och mekanik, något han lärde sig av sin far som tidigare var hobbyhantverkare. Han utvecklade också ett djupt intresse för hip-hop och rap, där han fann ett utlopp för sina känslor och frustrationer. Musiken blev en ventil och ett sätt att uttrycka den ilska och sorg han kände över sitt liv och den väg han tvingats ta.

Aleksander bär på en stark känsla av skuld och skam, men också en obändig beslutsamhet att en dag bryta sig loss från kriminaliteten. Hans dröm är att skaffa sig en utbildning inom mekanik eller teknologi och använda sina färdigheter för att skapa ett bättre liv för sig själv och sin familj. Musiken ser han som en möjlig väg ut, där han hoppas kunna påverka och inspirera andra som kämpar i liknande situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga, sociala och rättvisa scenarion vars att ha kul är det primära syftet. Jag kan bidra med rp vars båda parterna har lika stor chans att vinna alltså att det ej ska vara ensidigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ej behöver alltid vinna ett scenario för att ha kul utan det handlar om att ha kul och att alla ska njuta av rpn.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna. Ett exempel på en regel är till exempel RDM vilket innebär att man ej ska döda någon för ingen riktig anledning, annat exempel är sunt förnuft vilket innebär att man ska tänka logiskt inom sitt utförande ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 2500 timmar på garry's mod DarkRP vilket är ett semi seriöst rollspel och jag har över 1300 timmar på fivem vars 1000 av de är som polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka