Nekad zendero | Medlem ansökning[Only olletheterrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zendero

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/zenderoo/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? zendero#3539

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel och han har varit med om en dålig uppväxt, han hade inte det så trevligt i skolan eftersom att han hade knappt några vänner och hans klasskamrater brukade reta honom, hemma så var det inte heller trevligt eftersom att hans föräldrar bråkade mycket och hans pappa brukade vara full och skrika på honom, han blev ledsen och grät om dagarna. Efter allt som hände hemma så valde hans mamma att skilja sig med hans pappa och då behövde han bo hos sin pappa i en vecka och sedan andra veckan hos sin mamma och det var väldigt stressigt för honom. Daniels dröm när han var yngre var att han ville vara en polis för att hjälpa andra folk och ta fast kriminella, han jobbade hårt i skolan för att nå sitt mål att bli polis eller något liknande. Daniel är 21 år gammal just nu och jobbar för postnord men han försöker att hitta ett nytt jobb. Daniels föräldrar har kommit tillbaka till varandra och både Daniel och hans föräldrar lever lyckligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag gillar servern och folket. Jag kan få tillgång att ansöka till mer jobb t.ex securitas och polis om jag blir medlem och då kan jag ha det roligare på servern och rpa mer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är seriös rp och aktiva staffs och bara en skön server.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha det roligt och göra så andra har det roligt på servern, Jag vill rpa mycket och bara ha det roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att ha bra rp med andra så vi alla har det roligt på servern. Min karaktärs mål är att bli polis eller securitas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka