Nekad Zemsi0. | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zemsi0.

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199215190687/

Ditt Hex-ID: 11000014acca29f

Vad är din discord tagg? zemsi0

Vem var det som bannade dig? Alexandar

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-03 195140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen trode att det var jag som sprang runt på sjukhuset och lallade, och att jag bröt mot vissa regler

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis var på sjukhuset och hade precis fåt vård. Jag väntade på honom i receptionen och när han väl kommer dit så uppstår ett bråk mellan han och några ur hans gammla gäng. Det uppstår tumult och polisen kommer till platsen. Min kompis blir gripen och jag väljer att försöka hjälpa genom att bära iväg honom, för att kunna få ett lite mer utdraget scenario både för oss och poliserna. Jag springer iväg från poliserna och hittar en cykel, vi väljer då att ta denna cykel och försöka cykla iväg från poliserna. Detta lyckas vi med och sedan var scenariot över

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag som icke medlem inte kan slå andra spelare och har heller inget basebollträ på någon karaktär över huvud taget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag som erfaren rpare vet att om man ska fälja alla regler till punkt och pricka kommer rpandet för alla bli ganska enformig och tråkigt, därför töjer jag ibland lite på reglerna för att försöka göra det så roligt som möjligt för alla. Men detta värkar många av staffsen inte tycka om eller så tycker dom att jag gör det på fel sätt. Många tycker att jag "lallar" när jag försöker leva mig in i min karaktär. Därför så har jag tidigare blivit bannad för lall mm. Men det uppskatas från min sida iaf att man berättar ist hur man skulle kunnat ha gjort annorlunda ist för att bara banna en direkt. Men jag kan försöka tänka på att tänka mer "realistiskt"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att låta bli att försöka rädda honom men från mitt perspektiv hade detta inte varit någon bra rp. Att polisen direkt bara gripper en mistänkt är ju inte så supper kul, därför tänkte jag att det var bättre att försöka hjälpa honom ist

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag skulle ha låtet polisen göra det dom ville och haft ett tråkigare scenario ist

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka