Nekad zem | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zem

Icke Medlem
Meddelanden
745
Reaction score
155
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? zem

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kalle Wallander och han är 19 år gammal han har haft en tuff uppväxt hans pappa dog när han va 14 och hans mamma har alltid funnits där för honom men efter Kalles pappas död började Kalle ta droger för att han mådde så dåligt,
Kalles mamma sa att han skulle sluta men han fortsatte och runt 18 år åldern började han sälja droger, hans mamma började långsamt fatta vad Kalle höll på med så hon satte säg ner och berättade för honom att han måste sluta för annars kan inte
Kalle bo kvar, Kalle va så beroende av pengar och drogerna så de gick inte att sluta för honom. När Kalle hörde allt bestämde han sig för att fly med alla pengar han hade efter drogerna, han åkte till staden Unive. När han kom fram till staden har han några mål med livet han vill utforska staden skaffa nått nytt jobb skaffa nya vänner och kanske nån ny bil och nåns stans att hålla hus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väldigt långdragna och roliga scenarion, jag har en väldigt bra rpa nivå så jag kommer bidra med riktigt bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rollespela så det blir lika roligt för alla inblandade och inte för att vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla unive regler.RDM - Dödar någon utan anledning VDM - Att du använder ditt fordon som ett vapen SUNTFÖRNUFT - Att man ska rpa realistic och tänka ett steg innan man gör nått FEAR RP - Att man ska värna om sitt liv i en hotfull situation.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har varit medlem på unive förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka