Accepterad zem | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zem

Icke Medlem
Meddelanden
745
Reaction score
155
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199558284992/

Ditt Hex-ID: steam: 11000015f3fd6c0

Vad är din discord tagg? zem

Vem var det som bannade dig? HalaVista Anti-Cheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är ip bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var såhär att min lillebror blev permanent avstängd i fredags för använder tredjepartmjukvaror och då vart jag ip bannad. Så en staff skulle ip unbanna mig så jag kunde gå in men min bror skulle fortfarande vara bannad men då blev tydligen min bror också unbannad och då gick min lillebror in och försökte dumpa unive och nu har jag min lillebror ban. Och det min lillebror försökte göra det är verkligen fel men jag kan ju inte styra det han gör såklart och jag vill ju kunna köra på unive utan att min bror ska förstöra för mig hela tiden. Han gör inget bra för servern det ända han gör är att få mig ip bannad hela tiden. Så går det att lösa på nått sätt så han alldrig kan gå in på servern igen men så jag kan fortfarande spela på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker denna bann är väldigt felaktig eftersom jag inte har begått nått regelbrott. Men min lillebror ska vara bannad för det han gjorde är självlklart fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger förut kommer inte ihåg anledningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra så mycket annorlunda för jag kan inte styra min bror.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka