Nekad Zelkowe | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zelkowe

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198877433608/

Ditt Hex-ID: 110000136aadf08

Vad är din discord tagg? eliaso740

Vem var det som bannade dig? maze4k

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? körde för fort på järnväg och inte realisktiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. letade efter en kille som vi skulle sälja meth till o han var vid ingången till deras gänghus

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej. jag gjorde fel att köra så fort på järnvägen men körde inte alls fort upp på berget där gänghuset låg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare men var jätte länge sedan kommer inte riktigt ihåg vad dem var för men alltid när jag får en ban så lyssnar jag o förbättrar mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tagit det försiktigare på järnvägen och ksk valt en annan bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja o ta det lugnare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag 😄

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka