Nekad zeko | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

nisse47

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Julius

Vad är ditt discord namn? zeko#1972

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Berätta om din karaktär. men karaktär heter yaser silver han är 20 bast och kommer fån colombia hans familj har alltid hat gåt om pengar och hat ett bra liv till den dagen då hans pappa gick bort i en skott lossning hans pappa var med i ett kriminellt nätvärk i colombia och dan hade krig med ett annat gäng. när yaser fick reda på det så gick hans liv sönder han ville inte göra något annat än att sitta inne om dagarna. men det skulle ändras yaser har alltid haft ett bil intresse och när han fylde 18 år fick han en mercedes benz av sin mamma som han tyckte väldigt mycket om han började med att fixa den och styla den när han var 19 år var han tvungen att sälja den då hans familj skulle flytta till sverige och starta om på nytt när yaser kom till sverige så träffade han en polare han hade samma intresse som yaser bilar speciellt merca. yasers polare tog med han till sin pappas värkstad där dom kunde skruva med sinna bilar en dag frågade yasers polares pappa om yaser ville ha job där yaser tackade jag och nu jobbar han på en bil värkstad i stockholm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min mycket höga rp nivå, Sprida glädje och att ha en rolig dag med äventyr samtidigt som jag vill hjälpa andra med deras problem och ge dem en bättre dag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda parterna ska ha kul i ett scenario och att du inte behöver vinna ett scenario för att det ska vara kul 🤩

Hur hittade du Unive? genom vänner

Tillbaka