Nekad zeko | Medlem ansökning [Bullfan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisse47

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? spencer

Vad är ditt discord namn? zeko#1972

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Den 23 januari 1990 så föddes Osama bin laden i ett sjukhus på island. När osama var två år gammal så flyttade de in till en 3:a inne i olso. Där trivdes Osama och hans familj jätte bra. Osama och hans mamma brukade gå ner till glassbaren som låg vid hamnen varje Fredag efter skolan. fanns en lapp som löd Vi är på sjukhuset eftersom mamma svimmade på köksgolvet. Osama slängde på sig cykelhjälmen medans han sprang ut och tog hans blåa cykel och började trampa mot Sjukhuset. När han kom fram så frågade han om tillåtelse för att besöka sin mor. Han fick tillåtelse att besöka och när han kom in i rummet så såg han att pappa satt på en stol. Osama satte sig ned bredvid och tittade på sin nya telefon. Nu förändrades Osamas liv direkt när hans mamma gick bort och han fick börja ta allt mer ansvar. Han hade det tufft med skolan och fick jobba extra på sin pappas snickeri firma. Osama gick ur mellan och högstadiet med 247,5 merit poäng. Efter att Osama funderat vad han egentligen vill så han bestämde sig för att flytta som ensam 17 åring till sverige. Sedan började han jobba som bil mekaniker på autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utveckla mitt rollspelande och karaktären, och ha en rolig tid

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär tex att om jag är etablerad i spelet och det kommer in en nykomling så ska jag tex kanske bidra med en telefon eller fråga om han behöver hjälp med något för att få honom att komma in i servern på ett bra sätt.
Jag kommer försöka bygga upp mig så mycket så möjligt så kommer jag förhoppningsvis ha bra ställt med hjälp av andra o samtidigt ha det trevligt. Det innebär också att vi ska spela alla ihop och jag ska inte spela för makt och pengar och inte vara själviskt.
Och ifall jag e kriminell och jag hamnar i knipa med polisen ska jag kunna ge upp i ett läge som det ska va i verkligheten ska spela med suntförnuft som i verkligheten.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner som bytte till denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka