Nekad zeko | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nisse47

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390864264/

Ditt Hex-ID: 110000155453388

Vad är din discord tagg? 42zeko

Vem var det som bannade dig? siggeed

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-17 203542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade mycket shooting loggs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett dumt val och kickade en kille för att han grepp mig när jag la ner och detta diskuterade vi i support och vi kom först fram till att jag skulle få indragen krim och indragen sv och jag förstod detta men jag blev ledsen och jag sa att vi kunde lösa på ett annat sätt och då gick bawo igenom mina loggs och då blev det lite mycket att jag körde med toggleid i loggsen och att jag också hade mycket skjutnings loggs. jag förstår att jag har mycket shooting loggs men jag skjuter bara när det är nödvändigt t.e.x när vi rånar folk och dem fearrpar så skjuter vi mot dem och jag ska sluta skjuta så mycket för jag vill vara på denna servern och om man inte får skjuta så mycket på denna servern så slutar jag med det till 100% för detta är min favoritserver och jag vill bara spela här, jag kan testa rpa sjukvårdare eller polis ett tag eller liknande för att ta det lugnt från krim rpn ett tag ni skulle kunna ge mig t.e.x en månads krim redlist! :)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, ja jag har mycket skottloggs men jag vill ha chansen att ändras. Att jobba som polis eller liknande jag kan ta en paus från krim rpn för jag har tröttnat lite och jag vill gärna testa typ sjukvårdare eller polis eller typ meko och jag är skit dålig på att göra ban överklagan men jag diskuterar gärna detta i vc då jag har dyslexi. Alla kan förbättras och jag vill bevisa att jag har förbättrats och ni får komma på ett sätt att jag ska visa att jag har lärt mig.

Jag är glad att jag har blivit bannad för detta så jag kan lära mig en läxa och det har jag gjort jag vill jätte gärna ha en ny chans jag tycker jag kan få unban och t.e.x 1-2 månaders redlist, jag förstår nu att t.e.x när man robbar folk och dem fearar eller skjuter tillbaka ska man inte alltid skjuta tillbaka man kan istället välja att fly detta har jag numera i åtanke när jag rpar.

Jag har testat ortenwave för första gången igen på 8 månader, ortenwave har blivit värre än en lall server och jag sket i den direkt och insåg att den ända servern där jag hittar bra och min typ av rp är faktiskt unive. kickade en kille för att han grepp mig när jag la ner och detta diskuterade vi i support och vi kom först fram till att jag skulle få indragen krim och indragen sv och jag förstod detta men jag blev ledsen och jag sa att vi kunde lösa på ett annat sätt och då gick bawo igenom mina loggs och då blev det lite mycket att jag körde med toggleid i loggsen och att jag också hade mycket skjutnings loggs. jag förstår att jag har mycket shooting loggs men jag skjuter bara när det är nödvändigt t.e.x när vi rånar folk och dem fearrpar så skjuter vi mot dem och jag ska sluta skjuta så mycket för jag vill vara på denna servern och om man inte får skjuta så mycket på denna servern så slutar jag med det till 100% för detta är min favoritserver och jag vill bara spela här, jag kan testa rpa sjukvårdare eller polis ett tag eller liknande för att ta det lugnt från krim rpn ett tag ni skulle kunna ge mig t.e.x en månads krim redlist!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har en del bans men jag har aldrig blivit bannad 2 gånger för samma sak och detta visar på att jag lär mig av mina bans. jag har självklart tagit lärdom av alla mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker att det är kul att skjuta, det gör nog alla. detta leder ju såklart till att man skjuter mycket. jag har ändrats om jag inte får skjuta mycket på unive så skiter jag i detta för jag gör vad som helst för att spela på unive då detta är min favorit servern (detta säger jag inte för att bli unbannad endast för att jag vill vara ärlig)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag alltid ska tänka två gånger innan jag väljer att skjtuta och också att jag bara ska skjuta under sista utvägen och det ska jag tänka på. det har jag och jag har som sagt dyslexi och jag snackar gärna i vc om deta istället men jag vill bara visa att jag verkligen vill bli unbannad jag är verkligen engargerad. jag ser fram emot jul på unive då det lätt är den roligaste tiden på året och jag har många roliga minnen ifrån denna tid :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka