Accepterad zekjie | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zekjie

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197963939507

Vad är ditt namn i verkligheten? Michael

Vad är ditt discord namn? zekjie#8047

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 1986

Berätta om din karaktär. Han heter Thomas Monké och är 25 år. Han kommer från en rik familj. När han hade åldern inne så slängde dom ut honom. Dom hade helt enkelt inte tid att ta hand om honom. Deras karriärer är det dom prioriterar mest. Dom gav Thomas ett ganska stort startkapital för att han skulle slippa leva ute på gatan. Dom ville givetvis inte att han skulle bli kriminell för att kunna tjäna sina egna pengar. Han kom till en ny stad och startade ett nytt liv där. Han har börjat lära känna folk. Han jobbar, och har haft flera olika jobb, detta för att kunna gå runt ekonomiskt och slippa leva enbart på det startkapital han fick av föräldrarna. Han vill dock komma längre upp i sin arbetskarriär. Han nöjer sig inte med en vanlig "svensson-lön" utan vill ha ett mer respektabelt jobb. Risken är stor att han hamnar i kriminalitet om inget nytt dyker upp i hans liv snart! Han är otroligt social och har inga problem att prata sig in till nya kontakter. Han kan dock ibland prata lite för mycket. Detta har i vissa fall lett till att han hamnat i knipa. Just för att han har pratat med fel personer. Han har många gånger övervägt banan som kriminell, då han sett att det kan generera stora pengar. Samtidigt vill han inte svika föräldrarna. Hans samvete säger något annat. Han vill tjäna pengar på ett hederligt sätt. Därför är det av stor vikt att han har stor självdisciplin och verkligen tar sig i kragen och går åt rätt håll nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker själv jag har en hög RP-nivå. Jag lever mig snabbt in i scenarion och kan spinna på nya idéer kring situationerna som uppstår. Kan ta snabba beslut och även anpassa mig till hur andra styr scenarion. Jag märker att många på servern har samma tänk, och vill därför fortsätta bidra till en bra nivå av RP tillsammans med resten på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna utveckla min karaktär och bidra till seriösa scenarion med de jobb man kan få som whitelistad. Jag känner att RP nivån ökar om man har ett jobb som betyder något. Det är enklare att skapa scenarion och ge tillbaka till de andra som spelar om man har en betydande roll.

Hur hittade du Unive? Via kompisar som spelar här också. Rekommendationer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att bli bättre och bättre. Bli bekväm i alla RP scenarion som skapas. Kunna anpassa mig till och även driva ett scenario framåt så det blir så rolig som möjligt för alla som är inblandade.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på denna. Jag har testat flera givetvis, men det är här jag känner att jag har roligt och kan utvecklas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka