Nekad zekjie | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zekjie

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
23
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197963939507

Vad är ditt namn i verkligheten? Michael

Vad är ditt discord namn? zekjie#8047

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 1986

Berätta om din karaktär. Thomas Monké, han är en ganska vilsen skäl på 25 år. Han har stora krav på sig själv, men inte på omgivningen. Han försöker hanka sig fram i livet genom olika ströjobb. Dock sticker han inte under stolen med att han vill klättra på karriärsstegen. Han strävar alltid högt! Han nöjer sig inte.
Pengar vill han tjäna. Nästan till vilket pris som helst. Han behöver ju kunna finansiera sina dyra klädinköp och galna uteliv. Hur han skall lyckas upprätthålla sin barriär som lyxlirare,
det är upp till honom nu. Han behöver använda sin fantastiska talförmåga för att nästla sig in i olika grupperingar och utnyttja varje situation han får. Han har ingen aning om vad som väntar. Godtrogen som han är.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skapar roliga scenarion och bidra till god stämning. Även om jag spelar själv kommer jag till 100% gå in för att vara seriös och utveckla min karaktär.
Jag har inga problem att prata med folk, och är väldigt snabbtänkt. Att möta nya folk och nya karaktärer ingame kommer inte vara några problem.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill utvecklas inom RP och allt nytt ger en god utveckling.

Hur hittade du Unive? Via FiveM-listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag skall bli bekväm och känna mig så naturlig som möjligt. Kunna de flesta yrkeskategorier och känna att jag hanterar situationer enkelt och snabbt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag är whitelistad på Göteborgs Stad RP men spelar inte där just nu, då det är dålig aktivitet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka