Nekad zekjie | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zekjie

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Michael

Ange ditt födelsedatum 23 Februari 1986

Vad heter du på discord? zekjie#8047

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast kvällar och tidiga nätter, samt en del förmiddagar

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader cirka

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle spela på som vanligt. Samt ta mitt ansvar till att förbättra RP nivån på servern. Använda de kommandon som behövs för att underlätta för alla och göra unive till en bättre plattform för spelarna. Då jag själv RP som kriminell så stöter man ofta på spelare som är på fel platser, samt stöter på andra problem där en servervakt kan hjälpa till att förbättra och radera problemen innan de går för långt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Då Unive är den ända servern jag spelar på, hade det underlättat för alla parter att det finns fler servervakter. Jag ser det även som en hjälp för supports, som inte kan se allt hela tiden. Man kan även hjälpa folk som stöter på problem ingame med ex revive etc. Och som jag skrev innan så RP jag som kriminell, och man märker att många har svårt för RP kring detta. Så om folk börjar lalla eller annat runt i kring, så kan man tillrättavisa eller kicka / eller banna folk som behöver få det med.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Eftersom jag är äldre irl, så är jag rätt säker på att jag kan bidra med mer mogen RP och beslut som får nivån överlag på servern att höjas. Jag kommer utnyttja kommandon på rätt sätt och se till att scenarion flyter på. Har tex ofta stött på saker som är i vägen för ett scenario, typ bilar som buggat, eller står i vägen när man ska utföra scenarion. Såna kan man DV bort snabbt om man är servervakt. Alla kommer vara på bättre humör, inga sura miner och alla är nöjda.
Jag hör även allt som ofta folk som pratar OOC. Även folk som RP på fel sätt i kriminella scenarion. Där kan man tillrättavisa och hjälpa folk att höja sin nivå.

Varför ska just du bli servervakt? Jag anser att jag är med i såpass många scenarion eftersom jag RP på det sättet som gör att man ofta behöver hjälp av en servervakt eller support. Därför hade det underlättat för alla om jag var en av dom. Jag anser att jag som äldre har lite sundare förnuft än många yngre med och kommer inte heller utnyttja servervakten på fel sätt.

Varför vill du bli servervakt? Jag har ju nämnt detta lite innan. Men Jag vill bidra till att höja nivån på servern samt underlätta för alla inblandade parter att få så bra nivå och flyt som möjligt i sitt RP. Och jag tror jag skulle kunna hjälpa till med det genom att använda servervakt-positionen på rätt sätt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /Kick [id] [anledning] /Revive [id] /Svban [id] [anledning] /dv /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja och krim

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 1-2 gånger tidigt i mitt RP. Sen har jag varit felaktigt bannad 2-3 gånger med. En gång var för en banna fel ID, sen har de vart en del buggar som gjort att jag varit bannad. Men de har gått bevisa med videos.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka