Accepterad Zeki424 | Ban överklagan (Dyresh)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199423437375/

Ditt Hex-ID: 110000157363a3f

Vad är din discord tagg? blackhawk#3294

Vem var det som bannade dig? Dyresh #3159 (namn på dcn)

Hur lång tid var din ban? mitt ban var 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står powergaming och failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det valde att banna för att jag var med en grov incidejnt med min bil och jag valde då dock at inte rpa vilket jag borde göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kör min bil och toppar den tills jag tappa kontroll och hamna i en stor incident där jag då crasha grovt och rpa inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var giltig ban för jag borde rpa och förstå att powergaming är en grundregel och det är något jag inte borde glömma

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för följande rdm och vdm och har lärt mig en larorik läxa från alla bans jag fått och dessutom dessa bans jag fått var när jag var ny men nu känner jag at blivit bättre på rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde försöka att rpa eller köra mer försiktigt med en bil som har så dålig hantering som den jag körde en till grej som jag vill lägga till är också att jag är sjuk som gör att jag har svårt med att rpa som jag skall ber om ursäkt för detta fall

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att köra mer försiktigt med en bil som har dålig hantering som den jag körde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Bra att du lär dig av dina misstag. Gör inte om det.
Din ban överklagan har accepteras och flyttas till arkiv.
Mvh Dyresh

Tillbaka