Nekad ZeinSpelarYT3 | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeinSpelarYT3

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861465194/

Ditt Hex-ID: 110000135b7366

Vad är din discord tagg? Unique#5906

Vem var det som bannade dig? Gamme

Hur lång tid var din ban? 1dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall Alkolist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick runt i piren och försökte stjäla bilar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt i piren och letade bilar att testa och letade tesla när jag letade runt kom en kille som heter aland och han sålde en tesla jag tog hans nummer och sen gick han och lämnade tillbaka hans bilar och sen leava han och jag gick till alla hans bilar och förökte stjäla dem och sen kom en kille och sa något till mig kommer inte i håg vad han sa sen försökte jag ta hans bilar riktigt dumt av mig att stjäla bilar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel när jag stal folks bilar och försöker stjäla alands bilar riktigt dumt av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången tror lall när jag gick fram till någon och kollade det nya stället för jag störde alla riktigt dumt av mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde haft kul och försökt skaffa jobb och sånt en att åka till piren och stjäla bilar riktigt dum av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut!! jag borde gjort något annat en att åkt runt och försökt stjäla bilar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka