Nekad ZeinSpelarYT3 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeinSpelarYT3

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2006

Vad heter du på discord? Unique#5906

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4 till 3 timmar på vardagar helger heladagen

Hur länge har du spelat på Unive? sen 28 augusti

Vad skulle du göra om du blir servervakter? noclipa runt och kolla att alla följer regler om inte banna eller kicka

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag gillar ju unive mycket så jag vill vara en del av unive så vill bli server vakt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Hjälpa servern se att ingen lallar mest i piren många lallar där

Varför ska just du bli servervakt? För jag gillar att vara vakt allstå servervakt och jag vill vara en del av min favorit server

Varför vill du bli servervakt? För jag gillar att vara servervakt och hjälpa servern med att se att ingen lallar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dessa komando /noclip /txadmin /kick id /ban id tror /fly dessa kan jag

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har blivit bannad kan säga första gången när jag gick fram till nya stället och kolla dem stog i kö och jag bara gick fram och kollade det var när jag var ny

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka