Accepterad Zeetox5 | Medlem ansökning (Neptune669)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zeetox5

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eliaz noren

Vad är ditt discord namn? Zeetox#2511

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Adam Berg. Adam är 25 år gammal och uppväxt i Göteborg.
När Adam var barn så hade han det väldig svårt hemma för att hans föräldrar inte var snäll mott han så Adam rymde hemifrån och började göra lite små kriminella saker för att kunna få lite pengar. Men efter ett tag så hittade polisen han och dom flyttade Adam till ett fosterhem som han skulle bo där tills han blir 18. Men när Adam blev 16 år gammal hade han tröttnat på att inte vara fri så han flydde från fosterhemmet och tog ett flyg till en annan stad. så att ingen skulle hitta han eller känna igen han. Men i den staden så fortsatte han med det kriminella eftersom enligt Adam var det de snabbaste jobbet att få pengar på.
nu när Adam är 25 så känner han en väldigt stor ångest för att han inte har träffat sina föräldrar på länge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att det kommer vara väldigt roligt att rp med mig samtidigt som att det kommer att vara en väldigt bra rp nivå så att det inte går överstyr. För jag tycker att det är bäst när alla har roligt samtidigt när det rp och dem inte bara sitter och har tråkigt när dem rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda personerna i ett butiksrån ska tycka att det är kul och man inte bara ska spela för att vinna så att både poliserna och dem kriminella ska ha det roligt i ett scenario

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive av en kompis som sa att detta var en av dem bästa servarna som finns att spela på ifall man vill ha roligt samtidigt som att man kan rp seriöst.

Tillbaka