Accepterad Zeetox02 | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeetox02

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198346726878/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian

Vad är ditt discord namn? Zebustos#9226

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Sten. Under sin uppväxt så hade Erik det ganska tufft. Hans fader misshandlade både hans mor och han själv. Detta var starten till allt som kom att hända efteråt. Det hade gått runt 5 år efter att hans fader började misshandla honom tills han inte orkade se hans fader misshandla hans mor och han själv. Så han började leta runt på nätet och tillslut hittade han en pistol som såldes. Erik visste inte om har riktigt var säker på det, efter som han hade varit väldigt snäll, beter sig väl, tänker på andra och inte var så självisk. Men så fort han hörde ett till skrik av sin moder så var det droppen. Senare på kvällen samma dag gick han några timmar för att komma fram till en liten avlägsen by. Han gick in i gränden vid utkanten av byn. Där mötte han en läskig och konstig man. Men allt gick som det skulle och fick tag på pistolen.

Efter några timmar av gående så kom han hem igen. Har var åter igen väldigt osäker, han visste inte om han skulle ta livet av sin fader. Men då igen, hörde han skriket. Han sprang in i huset, slängde upp dörren och satte 5 snabba skott i magen och i bröstet. Modern till Erik bara skrek av rädsla, precis då några minuter efter kommer polisen och grannarna in, och se Erik med vapnet. Dom tar in Erik till polis stationen och förhör honom. Efter som det fanns flera bevis på misshandel så blev Erik bara dömd till 200h av välgörenhet och var tvungen att gå hos en psykolog.

Efter 7 år, när Erik var 19 år så började allt igen. Han började umgås med fel personer och hamnade snabbt i fel spår. Efter kanske 1 månad med dom här personerna blev Erik dömd för mord och rån. Han var den ända som blev dömd eftersom hans *vänner* bara stack. Erik var tvungen att sitta 5 år i fängelse och kom ut när han var 24.

Erik har alltid gillat bilar, vapen och liknade saker så har han bestämt sig för att flytta hemifrån och förhoppningsvis kunna starta ett nytt liv i Unive staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med en riktigt bra rp samt ha scenarios med folk enligt reglerna. Jag kommer också försöka mitt allra bästa att göra servern till en bättre plats. Jag kommer bidra som en bra spelare och alltid försöka lyda reglerna!
Kommer hjälpa nya spelare, följar regler och rapportera regler brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra RP där jag följer reglerna, och ser till att scenariot blir så riktigt som möjligt för alla andra och mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska inte spela för att vinna senariot utan man gör senariot för att det ska vara rolit för båda sidor så man ska inte tänka va vinner vi på detta senario man ska tänka va kan vi göra så att detta senario blir roligt för alla som är med i senariot.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom mina vänner som har spelat under en lång tid. Jag har också sätt folk på twitch som har spelat och sätt folk på tiktok.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka