Inaktuell Zeetox on dc | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeetox on dc

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hannes

Ditt discordnamn: Zeetox#6133

Ange ditt födelsedatum 20 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa till att förbättra rpn hos unive och att det kommer bli ett roligt arbete att göra för alla dessa år jag kört på unive så vill jag hjälpa till med nått. Jag vill bli staff för att jag är en påhittig person som jag tror kommer att förbättra saker och komma på förslag mm. Jag vill hjälpa till att få bort alla spelare som bara förstör rpn jag vill ej att folk ska förstöra rpn för det blir inte roligt. Jag vill också bli staff för jag ser hur många som helst som ej rpar som man ska som gör att rpn blir dålig. Jag vill också bli satff för att hjälpa folk som har problem med saker eller nått som dem ej förstår. Jag vill at unive ska få den bästa rpn som bara går att få. Jag vill samt bli en av dem som hjälpte till med att få den bästa rpn som bara går.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Från jag har slutat skolan tills jag ska gå och lägga mig då hockey säsongen är slut. ca 4-8h

Hur länge har du spelat på Unive? sen sent oktober 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har haft en dev server och kodat lite men det var ganska längesen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka