Nekad ZeetoX | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Noah

Vad heter du på discord? ZeetoX#3249

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? väldigt nära 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag ska bli chef för jag kan ta ansvar och vet hur man sköter och tar hand om saker bra och så kommer rp nivån bli mycket bättre och det är det servern sträver efter jag kommer även vara väldigt aktiv som är bra och viktigt och va när man har ett chefs- jobb jag kommer ta många intervjuer och se till så alla som är anställda på Securitas jobbar och inte bara jobbar för pengar och gör annat för då kommer jag sparka dom för jag vill att Securitas ska vara ett aktivt Jobb så folk inte bråkar och tjafsar om jag blir chef kommer jag även köra ett möte för och se vilka som jobbar och kommer och tar arbete seriöst och dom som inte gör detta. men om någon inte är aktiv inom jobbet på unive får dom sparken och sen så kommer jag även köra så att jag tar vissa tider på dagen som jag tar drop-in intervjuer för och utöka securitas sen så kan jag även väldigt mycket inom jobbet då jag har varit Securitas Väldigt Mycket på servern. sen kommer jag även köra en slags utbildning innan jag skickar ut någon för och va säker på att alla kan och vet vad dom ska göra och vad en väktare är. jag kommer även försöka få securitas så realistikt som mögligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit Securitas chef på unive för ungefär 1år sedan och då antar jag att jag var en bra chef då jag inte fick några kalgomål och då när jag varit chef så vet jag och kan väldigt mycket om chefs positionen sen så jobbar jag på securitas just nu på unive så kan yrket i hel het.

Berskiv din karaktär? Han heter Noah Sundström och han är mycket intresserad av att stoppa bråk och hjälpa folk. han har hela livet drömt om en fin bil som är en Audi Rs6a och för ungefär 2 månader sedan fick han tag i en och blev väldigt lyglig. På fritiden gilla han att hjälpa polarna. Han är mycket stresstålig. just nu är Noah 21år gammal. när Noah va 18år gammal så tog han väktar utbildningen som var 80timmar lång han träffade mycket bra och roliga folk.
UPPVÄXT:
Noah föddes i en stad i vid stockholm vid namn Vingåker och växte upp där en flyttade han till unive för att han ville se något nytt och att jobbmöjligheterna inte va så stora i stockholm med alla som söker. Han har endast jobbat som bilmekaniker i stockholm och inte fått napp på andra jobb han sökt därför bestämde dem sig för att flytta.
PERSONLIGHET:
Noah skulle jag nog säga är en av dessa medelsvenskar i smarthet han kan det mesta men inte överdrivet mycket och han har väldigt lätt för att lära sig nya saker.

Hur ofta kommer du vara inne? 6-7 timmar om dagen på servern och 8-9 aktiv på discord.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka