Nekad ZeetoX | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZeetoX

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
405
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: ZeetoX#3249

Ange ditt födelsedatum 25 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag verkligen älskar att hjälpa folk, jag vet att ni behöver staffs och därför ansöker jag för att jag vet att jag är rätt person för jobbet. Det är väldigt många som behöver hjälp och inte kan få det för det är så många som behöver hjälp. Därför kan jag komma in och jobba snabbare än aldrig som jag är sjukt bra på. Jag gillar också att hjälpa folk och att dom får hjälp fort för att rp nivån ska stiga till toppen för samtliga spelare och att unive ska bli ännu bättre och att unive ska pushas upp så mycket som möjligt. Jag har varit staff innan några gånger och vill testa på detta en gång till och jag hoppas och tror att denna gång är den gången jag kommer kunna lyckas som staff och ta mig upp högre i staff teamet. Om jag hade blivit staff så hade jag hjälpt så många som möjligt. Jag kommer hjälpa så många som möjligt i väntrummet för väntrummet är till för folk som behöver hjälp och dom kan bli ledsna när dom får vänta ett tag och om dom behöver hjälp fort så kan jag ta deras ärende så fort jag ser det. Jag kommer hjälpa folk i discorden som frågar saker som exempelvis hur ansöker jag eller vad dom får eller inte göra. Jag är lämplig och har kompetens till att bära helper-rollen och ska bli en ny rolig utmaning. Jag vill helst bygga på den sociala och lojala rp nivån, jag vill även få bort allt lall och alla skottscenarion samt korruption som förekommer ibland. Jag vill alltså jobba för serverns utveckling på ett mycket positivt sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det blir något runt 5timmar.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 7 Mars 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på flertalet servrar som exempelvis bergsstaden och Storstaden. Jag kan även flertalet staff relaterade-kommandon så som
/noclip du går in i ett (Spökläge)
/togglename du kollar folks namn
/toggleid du kollar folks id
/giveweapon (id) om du ska ge ngn ett vapen
/tpm du tpar dig till din marker på mappen
/clearinventory (id) du rensar ngns inventory
/bring (id) då tar du han som du skrev in i id och tar han till dig
/clearall du rensar chatten för alla
/freeze (id) du fryser peronen så hen inte kan röra sig
/sqlban eller /ban du bannar ngn
/setjob (id) du ger en person ett jobb
/givemoney (id) för att ge ngn pengar
/sqlunban du unbannar en person
/sqlbanoffline du banar en person som inte är inne på spelet
/who (id) du ser om ngn är medlemeller inte
/giveitem (id) för att ge ngn ett föremål
/announce man skickar ut ett medelande till hela servern t.ex snabb restart
/sqlbanhistory du ser alla som blivit bannade
/spec du spectatar ngn som du väljer på en lista
/kick (id) (anledning) du kickar ngn från servern
/pm (id) du skickar ett medelande ig till ngn t.ex byt kläder
/dv du tar bort bilen som är vid dig
/revive (id) du revivar personen som du skrev in i id
/v (bil) du spawnar fram en bil
/goto (id) du tpar till personen du skrev in id på

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag skulle kunna jobbar var som helst när som helst med vem som helst blir jag insatt på något annat klarar jag det med.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka