Nekad Zeerxd | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zeerxd

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199407310618/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? zeer#4962

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Petersson Svensson och är 45 år gammal. Hans uppväxt var i Skåne, Lund i en lägenhet som var en 2a. Han växte upp utan mamma och han hade bara sin pappa och sina två syskon Moa och Jens. Han gick i skolan alla sina år men hade inte dem bästa betygen medans hans andra syskon fick topp betyg. Han var rätt så trög genom sina år. Peterssons intressen är att köra motorcykel och äta mat. Han är en väldigt inte känslig person, som han har fått från sin pappa. Efter hans 18 år födelsedag så blev han vräkt ut ifrån sitt hem och blev tvingad att bo på gatorna. Han har varit uteliggande sedan dess.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är erfaren i RP. Jag har haft många tillfällen i RP där jag gjort bra av mig. Jag är inte toxic, rasistisk, och blir inte arg om vägarna inte går till mitt håll. Jag är en fair grabb som kan sina gränser och känner till mycket på RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att inte klaga på allt man ser, att ha bra ton när man RP:ar, att inte få utbrott när grejerna inte går min väg, och att ha bra kvalité i min RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenariot blir kul för båda eller alla spelarna i RPn. Att det blir fair and square.

Hur hittade du Unive? Genom vänner online. Dem har rekommenderat Unive till mig i flera veckor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka