Nekad zeelzy | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zeelzy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199352214392/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valentino

Vad är ditt discord namn? vertix002#7295

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2024

Berätta om din karaktär. min karaktär heter nils grönberg o hans lille bror heter stefan dom flyttade in till staden tillsamans med sina föräldrar både pappan o mamman dog av en bil olycka i stan nära torget brosan levde ett tyft liv o blev kriminell medan den andar sökte jobb hos polis

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för alla i unive värka jätte snälla o glada

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra jobb RP och vara aktiv ofta och göra så att folk vill spela på servern. Så att den kan fortsätta vara en av dom största och roligaste servrarna i Sverige.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RPa med sunt förnuft och kan tänka från andras perspektiv, man ska också kunna spela vissa scener för den andras vinning. Exempelvis om polisen försöker stanna dig stanna så att polisen kan göra sitt jobb och vinna scenariot. Det är inte kul för mig att åka fast med bra för polis RPn

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om att gå med i unive och jag tyckte de lät intressant och kul så jag sökte upp er på yt och kollade vad unive handlade om. Så jag kollade på en video och tycke det såg väldigt kul ut. Så jag testade att spela och tyckte det var jätteroligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka