Nekad zedy | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zedy

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
5
Ange ditt födelsedatum: 22 Juli 2006

Vad heter du på discord? zedy#1998

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 580 tim

Hur aktiv kommer du att vara? Mycket runt 4-12 tim om dagen.

Vad heter du? Amed

Hur gammal är du? 15

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Var bästa simmaren i hemmlandet(:

Varför vill du bli polis? För det är alltid roligt att träffa nya människor och är intresserad på att patrullera. Vill utveckla servern och bidra med bra rp. Ska hjälpa folk och och vara snäll. Har varit polis tidigare och var inspektör med piketen och span. Har ångrat mig efter att jag lämnade poliskåren för det är mitt hem.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att göra bästa ifrån sig och utbeckla kåren genom att hjälpa kollegorna och ha respekt för dem andra. Det ska finnas rättvisa och alla är lika värda. Alla ska arbeta tillsamans och utveckla.

Vad vet du om yrket i helhet? Vet mycke t.ex. hir jag ska bemöta folj i nödan eller dem som behöver hjälp. Det är även viktigt att veta hur man tar ansvar över sammhället och visa dem lägre rankade hur man ska bete sig. Jag vet vilka uppgifter man har och vad man ska göra för att trygga sammhället.

Har du några tidigare erfarenheter? Har varit polis två gånger innan då jag var inspektör med span och piketen.

Hur är du som person? Har respekt för alla och gillar att snacka med folk över konversationer. Jag gillar att ta ansvar och lära andra människor genom att bemöta dem med all respekt.

Är det något vi bör veta om dig? Jag har verkligen passion för yrket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka