Nekad zedy | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zedy

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Amed

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2006

Vad heter du på discord? zedy#1998

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11:00-03:00 varje dag eftersom det ändå är sommarlov(:

Hur länge har du spelat på Unive? Över 200 timmar i servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det jag ska göra som servervakt är att jag ska göra mitt allra bästa på hur rp:n ser ut i omgivningen. Det kommer inte ändra sättet jag rp:ar men det kommer att bidra med att det blir bättre rp i omgivningen. Så mitt mål med rollen är att jag ska ha hålla kontroll i omgivningen och inte låta rp:n förstöras av någon som inte följer reglerna. Efter varje kick ska jag tänka efter bedömningarna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom Unive är den största servern och mest snabbväxande servern i hela sverige så såklart det brukar vara folk som vill förstöra och det vill inte jag se. Så det jag gör är att ge alla den bästa upplevelsen jag kan ge dem i unive. Även så finns unive alltid i mitt hjärta och alla respekterar varandra(:

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att ge folk en bra rp upplevelse och vill inte se folk som förstör den möjligheten. Folk ska kunna trivas och känna sig bekväma. Inga ska bli på något sätt kränkta. (Alla har en plats i servern vem det än är.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bidra det mesta jag kan för en bättre rp server och göra mitt allra bästa. Ska bidra till bättre rp och respekterar alla, vem det än nu är.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom oftast folk i min omgivning förstör rp:n och inte följer reglerna på något sätt så vill bidra till en bättre roleplay. Det är även så att jag är polis och folk brukar sno polisbilar och köra på vad som helst vilket förstör rp:n T.ex. Att folk brukar säga "blåaappen" "hur tar jag fram mitt id eller körkort vilket är oaccetabelt och kickar dem så kanske jag på något sätt kan nå fram till dem och visa hur man rp:ar. Oftast när jag kör runt så ligger det flera bilar på vägarna och vill även göra en förändring på det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag vet att man behöver klipp om man har bannat eller kickat någon så att man kan se vad den har gjort för fel och inte att den personen hittar på en historia och ljuger fram massa saker. /clearchatforall, /revive (id) läker den personen, /toggleid så att man kan ser id,/svban id anledning bannar folk i 60 minuter, /kick id anledning kickar personen, /ooc vilket man nästan aldrig använder som servervakt,/dv tar bort närmast fordonet vilket oftast behövs för att folk lämnar sina bilar på vägarna när dem är trasiga osså vidare.

Är du whitelistad på serven? JA, Jag är polis och är stolt över att få vara med i denna servar!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Hälften av mina tidigare banns var felaktiga. Då jag blev bannad första gången när jag var polis tydligen före att jag lekte polis fastän jag var polis och blev bannad i 30 min. En annan var att en kille kör in i mig över 200 kmh i stan och han rp:a inte på det och körde in i oss med meningen jag rp:a inte så mycket det men det var för att jag skulle få tag på hans id och rapportera men blev bannad i 60 min jag och min kompis. Jag har lärt mig mycket av dem senaste bannen. Men dem tre senaste bannen har varit felaktiga och blivit unbannad så har inte blivit bannad på länge.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, hoppas det aldrig blir så heller(;

Tillbaka