Nekad Zedrez | Medlem ansökning [Skyline]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zedrez

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/wallin0116/

Vad är ditt namn i verkligheten? zakarias

Vad är ditt discord namn? ELCHAPO#7380

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär var kriminel förut han var med i ett mc gäng men han drog sig ur i god standning sen flytta han till unive och har bott här några dagar och han börjar få lite tråkigt när han bara åker runt han vill hitta på nåt skaffa ett job eller ansluta sig till ett gäng han är 29 å gammal och han har haft en tuff uppväxt han vart misshandlad av sinna föreldrar men han var tuff och stog i mot så en dag så döda han sina föreldrar men kom undan med det ända sen dess har han aldrig prata om sina föreldrar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tror att unive är en bra server att utväckla mitt rp och jag kommer att bidra med mitt rp till servern för att förbettra den

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer kunna bidra med ett socialt rp och kunna bidra med ett roligt rp och seriöst sen skulle jag vilja kunna bidra till krim rpet med det återstår och se

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska köra på med låta den andra parten vinna

Hur hittade du Unive? jag har haft koll på unive och kolla på gm och massa streamers som spela på unive och tänkte att den här servern är bra för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka