Accepterad zedled | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zedled

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? zedled12

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Olsson, 21 år gammal och bor i liten by utanför Växjö. Där växte han upp med sin mamma och pappa som tog hand om honom. Familjens ekonomi har alltid varit låg och dem använde varenda lilla krona till att mata familjen. Janne hade det rätt enkelt för skolan och stod upp för sig själv. Han hade massvis med vänner och inriktade sig som bilmekaniker när han började gymnasiet. Han var snabblärd och kunde nästan allt om bilar och motorer när han gick ut gymnasiet. Han började så småningom leta efter jobb hos mekonomen som låg i Unive. När han fick ett erbjudande om jobb så valde han flytta dit med familjen eftersom både mamman och pappan hittat jobb där också. Jannes känslor har alltid varit positiva förutom när han tänker på sin farmor som gick nyligen bort i ålderdom. Detta tog väldigt hårt på honom för det var Jannes närmsta vän. När Janne var 13 år så började han lira fotboll och alltid tyckt det var kul. Hans favoritlag har varit Manchester city som han hejat på. Janne har alltid hållt sig till den rätta sidan av livet. Aldrig hållt på med några droger, aldrig hängt med fel människor i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda hög och seriös rp på unive där jag kommer skapa långa och roliga scenarion. Min karaktär kommer att alltid underhålla folk och alla kommer kunna rpa med mig. Jag kommer använda mig utav /me /sme om det behövs som tex om jag är medvetslös och ska rpa med sjukvården så kommer jag alltid svara på /me. Jag kommer använda mig utav /report och rapportera folks regelbrott för att få bort oseriösa spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för sin egna vinning hela tiden. Det kan tex vara om man blir stoppad av polisen så ska man stanna och om dem ger en böter ska man så ska man ta det med en nypa salt. Båda sidorna ska alltid ha lika roligt när de rpar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några exempel: rdm betyder random deathmatch och innebär att man dödar någon utan anledning, Vdm betyder vehicle deathmatch och innebär att man använder sitt fordon som vapen. Fear rp innebär att man ska värna om sitt liv tex om man är utsatt under personrån så ska man rpa rädd. Metagaming innebär att man tar saker ooc (out of character) och använder de ic (in character)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har inte spelat på senaste men ja, jag har lite erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nepp

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka