Nekad Zecko3 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zecko3

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285918303/

Ditt Hex-ID: 11000011369105f

Vad är din discord tagg? Walla Walla#7509

Vem var det som bannade dig? Strike #1472

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ban av Strike.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har faktiskt ingen aning varför jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte, om jag börjar med cop bait så vet jag fan inte var han får det ifrån, den enda gången jag hade ett senario eller stötte på polisen igår var när jag blev stannad och när en cevilare körde ner på LSA produceringen. Sen på "combat loggingen" så var det så att jag och en vän körde i stan när vi skulle svänga vid ett stop så kommer en import bil i typ 400kmh, när vi inte ens är i närheten flyger vi flera meter i väg och importen fortsätter köra som inget, jag som då anser att det är dsync, undeafar i dc och säger till dom i mitt gäng att jag ska gå och lägga mig då det börja bli sent och måste upp tidigt till skolan jag tänkte lixom inte att det skulle bli ett senario efter att vi flög, och efter som man inte ska rp på dsync så gjorde jag ju inte heller det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker det är en felaktig ban, fick inte ens en chans att försvara mig själv. Eftersom det var dsync och man inte ska rp på det och sen cop bait, det räcker ju att man kör förbi en polis då att det är cop bait.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har blivit bannad en del gånger och för varje ban lär jag mig mer och mer hur noga man måste vara med att följa reglerna. Jag tar ofta in mina och accepterar att jag blev bannad och att jag ska göra bättre nästa gång jag går in på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag vet inte, kasnke skulle sitta uppe en extra timme för att se till att jag inte är i ett "scenario". sen med cop bait så vete fan, kanske får börja gå runt och gå till dit jag ska för tydligen är det cop bait när man bara kör förbi polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man aldrig kan vara säker på om man är i ett "scenario" elelr inte och att man inte får vara i närheten av en polis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår klart.

NEKAD❌

Hej, du fick giltig ban då du har brutit mot två regler först var det copbait då du först körde förbi två rödljus framför en målad polisbil, några sekunder efter så vänder du och kör efter en civil polisbil som har sirener och blåljus på, du följde denna polisbil ända upp till sandy sedan svänger du av när polisbilen är för långt bort och kör till ett ställe du kanske mins vart du körde. Combat-logging bröt du mot eftersom som du säger så krockade du in i en annan spelares bil efter det att din bil stanna så loggar du ut, jag har klipp på att det var dsync jag vet om det men... det är så också att dsync påverkar olika för vissa kan det vara dsync och för vissa inte dsync därför om det är dsync är du skyldig till att på något sätt informera denna person du krockade med att det var dsync detta gör så att personen i fråga inte behöver RP,a på skador o.s.v. därför valde jag att banna dig för den anledningen, det du gjorde istället för detta var att efter du krockade så hoppa du ut ur din bil sedan loggade ut, om det inte var dsync för denna person så kommer han att inte veta vad han ska göra då det skulle blivit ett scenario.

Kontakta mig i pm för klipp på båda händelserna.
Mvh: Strike#1472

Tillbaka