Accepterad Zecco | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zecco

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Z3cco#4167

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar är en väldigt driven, person han har varit mycket aktiv inom krim och bil intresset, han har gått igenom mycket i livet, Men om man ska snacka om han intresse om bilar osv så har han en just nu en starteck som bil. men bakom allt så har han varit intresserad av mycket krim eftersom att hans föräldrar har varit med i mc gäng. men det senare tiden så har han tagit en paus från hans liv bakom unive han har inte varit i en enda stad och bara varit i thailand och festat och mycket mer. Nu tar vi Oskar uppväxt, När Oskar växte upp så var hans mamma och pappa var med i ett mc gäng dom var mycket borta och gjorde hyss till och med Oskar var med där, Därför så har han fått intresset. För honom så har han
varit en väldigt smart och Snabb tänkande person han har varit med och hjälpt till mamma och pappa med mycket saker inom deras mc gäng, Men i skolan så var han ändå en bra person han hade mycket vänner och vara med och tyckte att det va kul. men ibland så var det jobbigt. Efter 10 år började han vara med i mc gänget och vara med och driva. Oskar har ett bra hantering av stress eftersom han har varit med mamma och pappa med mc gänget. han kan bli ganska arg väldigt enkelt när saker inte går som det ska. Några av han favorit saker är att köra bil och har det bra med live

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill bidra med bra rp har slutat ett tag med rp men annars så vill jag uppfylla servern med en bra rp nivå och kanske till och med kanske bidra med hjälp i chatten kan vara aktiv ibland där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär väll att man ska tycka att det är roligt att köra scenariot och inte köra för att vinna, så att man verkligen får ut ett helt scenario

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top