Nekad Zebran_SE | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zebran_SE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeb Andersson Skoglund.

Vad är ditt discord namn? Batman

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt/Bengan Larsson, är 28 år gammal och kommer ifrån Sverige, Bengts föräldrar heter Niklas Larsson och Lisa Larsson men när Niklas åkte in så lämnade Lisa Niklas för han skulle sitta inne i 23 år. Bengt har haft en svår uppväxt pga att hans pappa har varit i fängelse för vapen rån och mord på två bank personaler ända sen han var sex år. Bengts mamma dock har alltid funnits där för Bengt och alltid varit på Bengt`s sida. Efter alla förhör och skit från polisen blev Bengt traumatiserad och därför är han väldigt känslig och ledsen hela tiden så han vill nu vara så snäll som möjligt och tycka om alla och inte gilla personer som bryter mot lagen. ( :

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker det är roligt att Roleplaya istället för att bara gå runt och förstöra eller bara döda folk utan anledning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att låta dina fiender vinna och att du förlorar, det låter lite konstigt dock. ( :

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort, Några regler som jag tycker är viktiga är VDM- det betyder att man använder sitt fordon som en bil. RDM-det betyder att du dödar någon utan anledning och Sunt förnuft- det betyder att man ska tänka som om det vore verklighet T.ex om du håller på att bli rånad så ska du tänka som om du blir rånad i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på Trakten Roleplay, Vein, Roleplay, Pundarkvart Roleplay och Centic Roleplay, men av alla dom skulle jag nog säga att centic var den bästa eftersom alla andra inte tar Roleplay seriöst och inte bryr sig ifall man blir Tex rånad eller ifall dom dör, en gång när jag dödade en kille för han dödade min vän så sa han typ stanna här jag kommer snart så kom han och dödade mig när det är emot reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är positiv och snäll, jag spelar för att det är kul och inte för att förstöra för andra människor som också försöker ha kul på denna server.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka