Nekad Zebran_SE | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zebran_SE

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Zeb Andersson

Ditt discordnamn: Tofflan eller Zebran. Alltså inte bara Zebran utan med punkten efter också!

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? För det känns som att jag kan göra ett bra jobb som staff och att jag kan göra denna servern lite bättre (menar inte på något sätt att servern är dålig.) Jag tycker också att det finns många staffs som kan se mellan fingrarna med folk som inte sköter sig, det skulle jag inte göra om jag var staff.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mesta är perfekt för jag skulle anse att Unive är den bästa Svenska RP servern. Men som jag sa så tycker jag att visa staffs ser emellan fingrarna om någon t.ex bryter mot reglerna eller så.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag själv skulle följa alla regler som en staff sak göra när det gäller att få bort lallare och regelbryttare och så vidare. När det är som ett team dock så skulle jag försöka brainstorma ofall det kommer upp ett problem som är svårt att lösa.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt att visa att man kan alla regler tycker jag och att inte lalla när man pratar med någon i t.ex staff samtal eller i ett support rum. För mig är det jätte viktigt att agera professionellt för att alla ska ta en seriöst och fatta att man är seriös och försöker hjälpa dom.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart vara så aktiv som möjligt men samtidigt plugga till prov, presentationer och så vidare. Så jag kommer förmodligen kunna vara aktiv minst 5-6 timmar på helger och kanske 3-4 timmar på vardagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ungefär två månader, jag spelade för ett halvårs sedan också men blev bannad av anticheaten för någon anledning men nu är jag tillbaka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, Jag var staff och helper på Centic RP men den servern var urusel så jag gick till Sweden RP istället men blev inte så tillfredsställd så jag kom till Unive som jag fastnade vid och hoppas att bli staff på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan vara vad som helst men helst är jag kriminell ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka