Accepterad zebnako | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zebnako

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198307267196/

Ditt Hex-ID: steam:110000114aed27c

Vad är din discord tagg? Hamza-HF#5178

Vem var det som bannade dig? minogg

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230202003449_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt i piren offentligt men problemet är att när dem gör nånting så är det ingen som säger till dem, som txp igår blev skjuten flera gånger inne i sjukhuset ändå händer de inget o dem har kidnappad mig flera gånger om o om igen o inget händer och txp min vän dem döda han dem tog hans kropp o lämna den långt borta emligt era rewgler får man inte göra så o inget händer där också dem har alltid rätten vid sin sida enligt er de e mycket som händer med den kriget som ni inte vet om från deras sida de va därför jag planera in detta idag i piren o sköt dem där o allt va bra planerat, dem blir alltid fira men vi får alltid skit

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var innan i en lägenhet o jag snacka med mina grabbar om att vi skulle ta han här dibo en som heter så för han har skjutit mina vänner flera gånger vid sjukhuset o i allmänna platser o ingen har gjort något åt detta, så vi planera att kidnappa han sen ta han till ett ställe o snacka med han men det blev inte så för vi såg dem hade flera vapen o sånt så jag sköt mot dem så som dem bruka göra mot oss o jag visste inte jag skulle bli bannad för dem har gjort detta flera gånger mott oss o inget händer dem så jag trodde att jag kunde göra samma sak tbx mot dem o därför sköt jag mot dem så jag avlossa några skott sen vänta jag på min vän att han skulle hoppa in i bilen han tog lite för långt tid typ max 30 sekunder nått sånt sen blev jag bannad, så med andra ord jag gjorde detta för jag trodde att det funkar o göra så bara för dem gjorde så mott oss utan att det hände dem nått

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ja och nej jag gjorde detta för dem gjorde detta flera gånger mott oss i allmänna platser så jag gjorde tbx, och jag gjorde inget från början utan jag v änta tills ni skulle göra nått men n är ni inte gjorde nått på ett helt dygn så fick jag ta tag i saker i egna händer för jag blev arg o kunnde inte hålla mig längre att se dem köra runt o kiddnapa mina vänner flera gånger o skjuta mot dem i piren o sjukhuset, så de va drf jag gjorde de jag gjorde, men hade jag vetat att man inte får göra sånt hade jag inte gjort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min tidigare bann va för jag snacka med en vän om att bli krim o hur mycket det kosta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja typ hade kunnat lägga press på er att ta ett snack med dessa här som inte vet reglerna o dem har varit mer än mig i stan så dem borde kunna sånt, jag är fortfarande ny i stan o håller på o lära mig allt men jag kan de flesta men när jag såg dem göra så utan att dem blev bannade så gjorde jag tbx

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig men jag hoppas att ni kan ta ett snack med de gänget o förklara till dem hur det fungerar, för inget händer med dem, txp igår jag försökte lösa hela kriget i stan o de va en grabb från motståndare gänget som va berred på att göra fred med dem andra men han hade sin kusin med sig som heter dibo hans dc är damon-36 det är han som är dibo han har varit jävligt jobbig o ha med o göra han lyssnar inte på nån o tar gör de han vill utan o bli bannad han skjuter i sjukhuset o i piren men inget händer han

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka