Nekad zebbe87 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe87

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? zebastian

Vad är ditt discord namn? zebbish00

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas mör, han är 22 år gammal och har haft en tuff uppväxt. När han var liten hade hans familj svårt med pengar och han var tvungen att hjälpa till. Han växte upp på en bondgård och var tvungen att hjälpa till på gården hela dagarna långa. Han jobbade på gården fram till han var 14 år gammal då han började jobba som postman för att tjäna extra pengar till familjen. Hans jobb gick bra ända tills han blev av med jobbet för att ha slöat. Det var även då hans mamma blev sjuk. Hon hade fått cancer. Dom hade inte råd med att betala för cellgifterna så hon gick bort. Då var det bara han och hans pappa kvar. Dom hade det svårt med att få in pengar nu eftersom hans mamma hade gått bort så dom fick sälja gården. Några år senare dog även hans pappa i sjukdom. Han hade det svårt när han inte hade några föräldrar kvar i livet och han hade inga pengar. Han hade det svårt i ungefär 6 månader innan han valde att ta tag i sitt liv och skaffa ett jobb. Han blev anställd som reporter och började tjäna pengar. Han betalade av alla lånen han hade och sedan köpte han en bil. Nu mera lever han ett hälsosamt liv och har inga skulder eller lån att betala av. Nu mera lever han bra och är nöjd med sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp, men samtidigt seriös rp. Jag är en social erfaren och kreativ spelare, jag har rpat på en annan server så jag jobbade hos sjukvården. Kan även bidra genom att välja ett jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom Mekonomen. Jag kommer göra allt för mitt jobb, om jag till exempel jobbar inom polisen så gör jag vad som en krävs för att stoppa tjuvarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. Man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja vdm är att man kör över nån med bil, rdm är att dödar nån untan anledning, c logg är att man stänger av spelen i ett senario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive 2020 2021 2022 2023.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Nekad. Anledning: Loggsen visar att du är permanent bannad, vi är medvetna om att du kan spela utan att ens ha fått unban.
Överklaga här: https://www.unive.se/form/31/select

Du får ansöka igen 7 dagar efter din ban överklagan blir accepterad. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka