Nekad zebbe87 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe87

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469052280/

Ditt Hex-ID: 110000159ee4178

Vad är din discord tagg? zebbish

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag vart bannad för att jag gjorde ett dåligt val genom att spawna fram vapen vilket var dumt. Jag inser nu att det va super dåligt och oprofessionellt gjort av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade hittat ett sätt där man kan spawna fram vapen och items i fivem servrar, jag spawna fram några rust ak's och nån vempr minns inte precis vad jag spawnade fram då det var ett bra tag sedan jag gjorde detta. Efter jag lagt ner vapnerna på marken där jag va (paintballen) så skriver vo11ce till mig och frågar hur jag fick tag på hans vapen, vi skiver lite om hur jag gjorde sedan så väljer han att banna mig från fivem servern och sedan senare så ville indiantechsupport att jag skulle komma support, Jag hoppade dit där vi pratade om hur ni skulle kunna patcha de, senare så patchas de och indian bannad mig från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar mig grovt då jag skulle vilja komma tillbaks till unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ett bra jäkla tag sedan jag vart bannad så minns ej för vad men ja jag har vart bannad tidigare, Jag har tagit lärdom men dock inte tillräckligt för att fatta att man ej spawnar fram vapen. Men nu har jag tagit lärdom att man ska ej göra det och kommer inte hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att spawna fram och tänkt en extra gång innan jag gjorde det så hade jag sluppit detta. Jag skule även kunnat hoppa support direkt när jag visste om hur man spawnade fram dessa vapen och items så att ni hade kunnat patcha det och jag inte hade blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag ska aldrig igen spawna fram vapen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka