- Meddelanden
- 149
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? zebastian
Vad heter du på discord? zebbish#9962
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag till fredag 14:00-23:00 helgen 11:00-01:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år och nån månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit banad 5 gånger men 2 av dem har varit felacktiga och jag har blivit unbanad.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. de har samma uppgift som en vanlig spelare men de ska kunna svbanna/kicka folk som lallar och så vidare
och en servervakt ska också underlätta för staffsen med till exempelt små problem som staffs inte behöver slösa tid på små saker.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har snart spelat på unive i 2 år och har alltid velat bli servervakt men har inte orkat. Men nu så vill jag verkligen vara med och försöka förbättra unives rp. Jag vill också kunna ta åtgärder på folk som gör skada mot servern på negativt sätt. Jag har även många polare som säger att jag borde bli och hade passat som servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är till exempel att du använder dina perms för att få fördelar och vinna ett scenario. ett exempel är om man hamnar i ett skott senario och dör sen ressar säg själv är ett exempel på att abuse sina perms till sin egen vinning
ett till exempel är om man ska köpa en bil och de är lång kö och man kickar alla som står i kö så att du inte behöver vänta i kö.
Vad heter du på discord? zebbish#9962
Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag till fredag 14:00-23:00 helgen 11:00-01:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år och nån månad
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit banad 5 gånger men 2 av dem har varit felacktiga och jag har blivit unbanad.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. de har samma uppgift som en vanlig spelare men de ska kunna svbanna/kicka folk som lallar och så vidare
och en servervakt ska också underlätta för staffsen med till exempelt små problem som staffs inte behöver slösa tid på små saker.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har snart spelat på unive i 2 år och har alltid velat bli servervakt men har inte orkat. Men nu så vill jag verkligen vara med och försöka förbättra unives rp. Jag vill också kunna ta åtgärder på folk som gör skada mot servern på negativt sätt. Jag har även många polare som säger att jag borde bli och hade passat som servervakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är till exempel att du använder dina perms för att få fördelar och vinna ett scenario. ett exempel är om man hamnar i ett skott senario och dör sen ressar säg själv är ett exempel på att abuse sina perms till sin egen vinning
ett till exempel är om man ska köpa en bil och de är lång kö och man kickar alla som står i kö så att du inte behöver vänta i kö.
