- Meddelanden
- 136
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/
Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian
Vad är ditt discord namn? zebbe738
Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2012
Berätta om din karaktär. Han är född i Danderyd 1984 och är en kille som har ett bil intresse, han är 37 år och är egen företagare. Han är en känslosam kille som bryr sig om andra medmänniskor runtomkring sig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att försöka hjälpa till så mycket jag kan och förklara om spelet när någon behöver hjälp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är kul att leva sig in i spelet
Hur hittade du Unive? Youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mycket bilar och pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli igenkänd som en duktig spelare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian
Vad är ditt discord namn? zebbe738
Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2012
Berätta om din karaktär. Han är född i Danderyd 1984 och är en kille som har ett bil intresse, han är 37 år och är egen företagare. Han är en känslosam kille som bryr sig om andra medmänniskor runtomkring sig
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att försöka hjälpa till så mycket jag kan och förklara om spelet när någon behöver hjälp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är kul att leva sig in i spelet
Hur hittade du Unive? Youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mycket bilar och pengar
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli igenkänd som en duktig spelare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja