Accepterad zebbe738 | Ban Överklagan (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/

Ditt Hex-ID: 110000110f535a0

Vad är din discord tagg? zebbe738#5051

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte rpa på mina skador när de va en bugg själv visste jag inte att man skulle rpa på skador när de är bugg tror limpis eller philip skrev ut att man ej ska rpa på buggar själv hoppas jag att jag kommer få en 1 till chans för jag förstår mitt mistförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åker in till mig gänghus sen så ska jag skriva till min vän att han ska kolla på en ped och då buggar nått så fort jag skrev typ u så lägde jag mig ner och sånt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de va en felaktig ban för att de va en bugg

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att rpa på mina sakdor

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska rpa på bugg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka