Accepterad zebbe738 | Ban Överklagan [snajker]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/

Ditt Hex-ID: 110000110f535a0

Vad är din discord tagg? zebbe738#5051

Vem var det som bannade dig? snajker

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde banna mig för att jag emoteabuse vet att jag gjorde fel men man kan klättra irl och då tänkte jag att jag skulle göra så men det skulle ej menas som emoteabuse tänkte bara att jag skulle klättra upp och då var det som hände

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med nåra jag känner sen så skulle vi kolla kokset sen så hade dom atityd sen skulle be dom ta av det röda och sen skulle jag springa upp till min bil och då visste jag inte hur jag skulle göra och då tänkte jag att jag kunde klättra upp och då emoteabusea jag vet att jag gjorde fel ska ej hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det ej är en felaktig ban vet ej vad han tycker

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg har ej bans i hjärnan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag inte skulle emoteabuse och rpa och försöka klättra upp vet ej vad mer jag kan skriva då det var en stor ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte ska emoteabusa mer kommer ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår om jag skickar pm till en staff så blir den neckad atomadist eller hur man stavar

Tillbaka