Nekad zebbe738 | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/

Ditt Hex-ID: 110000110f535a0

Vad är din discord tagg? zebbe738#5051

Vem var det som bannade dig? nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bugg abusa på tvätten sen så såg nemoo att jag gjorde det kommer ej hända igen ber om ursäkt för jag gjorde det för att få pengarna snabbare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skulle tvätta pengar sen så bugg abusa vi den och då specca nemoo oss sen så drog han in oss i boss/vice och då sa han det vi gjorde och vi förstod det upp till 100% och vi snacka med han och sa att detta ej kommer hända igen sen så fick jag indragen krim och mitt gäng fick gäng varning eller inte mitt men dom jag var med i sen så 3 timmar senare så skulle jag gå in och rpa för jag ej hade nått annat att göra och då är jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktig ban för att det var för mycket han gav oss det var 10 dagars ban,indragen krim krim varning till mina kompisar och gäng varning så fyra olika grejer skulle varit 3 om jag ej skulle haft två krim varning

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ej abusat tvätten för att få pengarna snabbare och detta kommer ej hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att ej abusa tvätten för att få pengarna snabbare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka