Nekad zebbe738 | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/

Ditt Hex-ID: 110000110f535a0

Vad är din discord tagg? zebbe738#5051

Vem var det som bannade dig? nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bug abusa på tvätten och då såg nemoo mig att jag bug abusa så då valde han att dra in min krim och gäng varning på dom jag var med och 10 dagars ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skulle åka och tvätta pengar och då så bugg abusa vi det var på morgonen och jag var så trött så jag förstod typ ingen ting

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban han gav för mycket han drog in min krim gäng varning på dom jag var med och 10 dagars ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ej bugg abusa tvätten och bara rpat så skulle inget hänt mig men kanske mina kompisar skulle det hänt nått med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att ej bugg abusa tvätten bara för att få pengarna snabbare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka