Nekad zebbe738 | Ban Överklagan [nemoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/

Ditt Hex-ID: 110000110f535a0

Vad är din discord tagg? zebbe738#5051

Vem var det som bannade dig? nemoo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bug abusa på tvätten och då såg nemoo mig och då banna han mig och drog in min krim och gav vårat gäng gäng varning och 10 dragars ban och då valde nemoo att banna mig för att jag abusa på tvätten tror jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skulle tvätta pengar och då så bugg abusar alla vi 3 då sen så hade jag 2 varning och då drar han in min krim sen så när jag ska gå in på unive typ 3 timmar senare så är jag bannad i 10 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var felaktig då han ger för mycket för att bara bug abusa indragen krim 10 dagars ban och gäng varning

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. håller ej sånt i hjärnan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ej abusat utan bara rpat så skulle det ej hänt nått då skulle allt varit normalt vet ej mer jag kan säga vad ej mer jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att ej abusa nånting

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår om jag skickar pm till en staff så blir den neckad atomadist eller hur man stavar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka