Nekad zebbe738 | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198244771232/

Ditt Hex-ID: 110000110f535a0

Vad är din discord tagg? zebbe738#5051

Vem var det som bannade dig? diaz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde med en låg bil på bergen under en skottlosning själv tänkte jag inte på de jag var så trött och min hjärna var lite helt konstigt och jag kunde ej tänka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag fick överfalsarlarm i min mobil sen så sätter jag ut gps där den är och jag kollar var de är sen åker jag ditt ser folk som skjuter mott mig jag kör upp på ett berg för jag trodde dom levde men dom dog sen så kör jag ner skulle åka ner mott ranchen sen så blir jag bannad när jag åkde ner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de inte var en felaktig jag förstor upp till 100

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg har ej sånt på hjärnan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ej köra upp på berget och bara dragit då skulle inget hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att ej köra på berget med en låg bil

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka