Accepterad zebbe738 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zebbe738

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Zebastian

Vad heter du på discord? zebbe738#5051

Ange ditt födelsedatum 12 Augusti 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 09:00 börjar skolan slutar 14:30 kommer hem typ 15:00 sen spelar jag sen är de så men alla dagar utan att jag börjar 08:15 på alla dagar men på onsdag slutar jag klockan 12:30 så då är jag hemma typ 13:00 sen kanske jag äter nått sen så sätter jag mig och spelar

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 1.5 år vet ej eftersom mitt tidigare konto blev hackat så vet ej när jag gick med i discorden

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit bannad 32-33 gånger men har it bild och funkar ej och ta för mig

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens severvakt uppgift är att den ska hålla koll på servern inte lika mycket som staff men man har perms till toggleid och /svban /kick och sånt då så om man svbannar och tycker att den ska vara länge bannad så kan man skicka ut i ban nått på dicscord så svarar nån staff på om de ska vara förlängd eller inte och man har också tillgång till /dv och /revive och jag är aktiv har typ inget att göra om dagarna så då kommer jag mest hålla vakt men kommer även att rpa och servervakter ska hjälpa till med severn och inte bara låta staffsen göra de själv förstår jag att de är staffsen jobb men själv om jag skulle vara staff skulle jag tycka att de va jobbigt att hålla koll hela tiden jag har blivit bannad många gånger men vissa va när man va icke medlem och inte kunde rp och en va felaktig blacklist när jag blev hackad då skicka jag lite grejer till folk inte jag men killen som hade hackat mig och då blev jag blacklistat men sen så unbanna en staff mig för jätte länge sen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till staffsen och är rätt så aktiv och har inget att göra om dagarna och jag vill inte bli staff för jag tycker de är rätt så jobbigt för mig och pallar ej noclipa och hålla koll lika mycket som en staff gör och vill kunna rpa samtigt som man göra jobb och severvakter och håller inte koll jätte mycket nu för tiden så då väljer jag att ansöka för att kunna hjälpa till staffsen för själv ser jag när jag skriver /report så då får jag inte revive eller nu vad jag behöver så då behöver jag alltid hoppa support och be om de där sen så när man hoppar så får man inte hjälpen man vill ha jag väljer även att ansöka så man kan hjälpa till och jag skulle vara staff så skulle jag helst vilja kunna rpa och hjälpa till med servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när man revvar sig mitt i en skottlosning. /dv kan man abusa på flera olika sätt man kan bara göra /dv när man är i mitt i en skottlosning och då bli de som man hoppar ut direkt för man inte vill dö. /svban kan man abusa men att banna nån för att inte bli av med ett vapen eller förlora ett scenario och man bara tänker på sig själv och kompisen för att inte bli av med kanske ett värde fullt vapen samma gäller med /kick kan man också göra för att inte bli av med vapen eller bli av med special vapen man kan även göra de för att bli av med polisen för att inte förlora sitt scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka