Nekad Zebbe50 | Medlem ansökning [WIBO, Darksiqe, Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zebbe50

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? zebastian

Vad är ditt discord namn? zebbe7660

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amjad El-batal 37 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Pratglad och Impulsic

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amjad El-Batal är från grovestreet och är ett ( förorts ) Barn. Jag kommer inte skriva mer då jag anser att en historia bakom din karaktär är orelevant. Jag Vill komma in i servern på ett positivt sätt så jag kan använda min karaktär på ett positivt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och seriös rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ibland så kan man låta din motpart vinna och du behöver inte alltid vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot några regler.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på samtliga frågor.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

så jag vet vad jag ska utveckla lite svårt annars om jag inte vet just specifikt vad jag ska utveckla xD

så jag vet vad jag ska utveckla lite svårt annars om jag inte vet just specifikt vad jag ska utveckla xD
Utveckla gärna Vad kan du bidra med till serverns RP?, Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär och Kan du ge exempel på några av serverns regler? :)

Regler: Suntförnuft Powergaming VDM RDM etc.

Mina framtidsplaner för min karaktär är att han vill bli något mer en en gatupojke....

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du måste även ha samma namn på discord som på steam.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka