Accepterad ZEBBE123 | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZEBBE123

Icke Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe

Vad är ditt discord namn? 10sebbe

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter bengt karlsson och han är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? smart, snäll mot andra, lung och stabil

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Karlsson är uppväxt i ett radhusområde i Borlänge tillsammans med sin mamma Lena, som är undersköterska, och sin storebror Joel, som jobbar som väktare. Deras pappa lämnade familjen när Bengt var liten, vilket ledde till att Bengt tidigt fick lära sig att ta ansvar både för sig själv och för sin mamma som ofta arbetade kvällar och nätter. Under uppväxten var Bengt en tyst men observant person. Han var inte den som syntes mest i klassrummet, men han lyssnade, analyserade och brydde sig. På högstadiet blev han utsatt för mobbning under en period, något som förstärkte hans känsla för rättvisa och väckte en stark vilja att stå upp för dem som inte kan försvara sig själva. Han började intressera sig för polisyrket redan i årskurs 9, efter ett studiebesök hos lokala polisen. Efter det visste han vad han ville bli. Han har sedan dess tränat regelbundet, jobbat extra på helgerna som butiksbiträde, och engagerat sig som volontär i nattvandringen i Borlänge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kommer bidra till bättre RP och göra servern till en bättre server genom att bidra till bra scenarion och att få andra spelares rp bättre.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska låta motparten vinna i ett scenariot ibland inte Ba jag själv ska vinna i ett scenariot. tillexmpel och vi har gäng krig och ba åker och dödar han ba för det är kul hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit p bannad 2 gånger innan för typ 2 år sen, blev p bannad för krim utan krim en gång, och ta vapen från polis huset detta kmr jag inte göra om

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? jag har läst och förstått reglerna bra kan nämna några regler, cop bait att få polisen uppmärksamhet i ett scenario, vdm att du tar en bil och kör på nån med flit ,rdm tillexempel att du tar ett vapen och skjuter nån med flit, nlr att man inte ska komma ihåg nått när man dör och social rp är att man inte ska skjuta ba för det är kul man ska prata sig ur konflikterna istället.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka