Nekad ZEBBE123 | Medlem ansökning [scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZEBBE123

Icke Medlem
Meddelanden
196
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? sebbe

Vad är ditt discord namn? 10Sebbe#3639

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter josef karlsson och är 34 år. Som barn gillade han spela fotboll i skolan i tidig ålder vilket ledde till att han hoppade in i ett lag som hette RUF. Han la ner mycket tid på fotbollen och ville verkligen bli ett proffs och spela för Real Madrid. Skolan började bli sämre o sämre och betygen sjönk då fotbollen var han största intresse. Han träffade 2 kompisar som hette Konrad och Yassir genom sin sport och börja hänga med dom utanför fotbollen. Han kände inte dom så bra än men han visste lite om deras kriminella bakgrund. Konrad frågade josef om han kunde ta en väska till ett ställe och josef ville inte göra detta men misstaget var att det hände. Konrad beskrev denna personen han skulle ge väskan till. Han gick igenom en gränd och lämnade över den till en maskerad person. Han kände pulsen och adrenalinet vilket ledde han att fortsätta detta livet. efter 5 år har han drömmar över att skapa eget kriminellt nätverk med sina närmaste kompisar som han kan lita på. Han har mycket erfarenhet av den kriminella världen och vet hur allt ska fungera professionellt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till bättre RP och göra servern till en bättre server genom att bidra till bra scenarion och att få andra spelares rp bättre.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska låta motparten vinna i ett scenariot ibland inte Ba jag själv ska vinna i ett scenariot. tillexmpel och vi har gäng krig och ba åker och dödar han ba för det är kul hela tiden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått reglerna bra kan nämna några regler, cop bait att få polisen uppmärksamhet i ett scenario, vdm att du tar en bil och kör på nån med flit ,rdm tillexempel att du tar ett vapen och skjuter nån med flit, nlr att man inte ska komma ihåg nått när man dör och social rp är att man inte ska skjuta ba för det är kul man ska prata sig ur konflikterna istället.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag för att jag har spelat på unive innan och kan reglerna bra och rp på unive bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag är väldigt erfaren och kan alla regler, är rätt person att godkänna.

Nekad.
Anledning:
Ansöker på två konton.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka